1. Jak u vás mohu nakupovat?
Pokud jste náš zákazník, je pro vás výhodné se v našem e-shopu zaregistrovat. Odkaz k registraci najdete v dolní části webové stránky. Následně budete mít nejen informace o nadcházejících akcích, ale dostanete od nás i dárek.
2. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?
Samozřejmě zejména v našem e-shopu a v podnikový prodejný na adrese Kobližná 47/19, 602 00 Brno. Vaši internetovou objednávku odesíláme nejčastěji do 2-7 pracovních dnů.
3. Za jak dlouho mi od vás dorazí objednávka?
Vaši objednávku vyřizujeme obvykle do 2-3 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud je pro objednávku vše vyrobeno a skladem, může to být i dříve, což bude jistě milé překvapení.
4. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat?
Jsme tady pro vás a neváhejte se na nás obrátit. V rámci zákaznického servisu jsou vám naše kolegyně připravené pomoci v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Můžete nám napsat e-mail na adresu: nejenmama@gmail.com, nebo nám zavolejte na telefonní číslo: (+420) 731 021 990.
5. Co mám dělat, mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se před uplynutím doby spotřeby výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva a podobně)?
Příčin může být mnoho, proto přistupujeme ke každému případu individuálně. Kontaktujte naši zákaznickou linku (viz výše), kde vám poskytneme poradenství a další informace.
Zároveň připomínáme, že obsahové látky v éterických olejích a dalších látkách z přírodních zdrojů, které mohou mít vliv na barvu či vůni, se liší z roku na rok. A to podle toho, jestli víc prší nebo je sucho, podle nadmořské výšky, ve které se rostlina sbírá, podle země, kde roste či jak se pěstuje.
6. Mohu výrobek po zakoupení vrátit?
Výrobek můžete vrátit pouze v případě, že jste jej zakoupili v našem e-shopu a jste maloodběratel. Odstoupit od smlouvy lze ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednávky/ výrobku. Abychom vám mohli vrátit peníze, zašlete neporušený a neotevřený výrobek zpět na adresu sídla společnosti. Více o postupu vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde.
7. Jak mám postupovat při reklamaci?
I reklamace se může čas od času přihodit, i když u nás to bývá zřídkakdy. Pro reklamaci vyplňte Reklamační list a zašlete nám jej elektronicky na e-mail: nejenmama@gmail.com, poštou, nebo jej odevzdejte osobně v sídle společnosti. Poté vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu podle konkrétní reklamace.
9. Testujete vaše výrobky na zvířatech?
Naše výrobky nejsou testovány na zvířatech. Od roku 2013 je oficiálně zakázáno provádět testování na zvířatech u kosmetiky i surovin pro jejich výrobu, a ani takto testované suroviny dovážet do České republiky. Šetrná práce s přírodními materiály je důležitou součástí filozofie naší společnosti. Proto jsou všechny suroviny zpracovávány s náležitou péčí. Jediné živočišné suroviny ve výrobcích jsou včelí produkty.